quinta-feira, 11 de junho de 2020

THE ORIGINALS VOL. 3 EM 1


THE ORIGINALS VOL. 3 EM 1
BAIXE AQUI NAIS PLATA FORMAS DIGITAIS
mega.nz
fireload.com
1 Mar De Rosas (Rose Garden) (I Never Promised You A) (Joe South/Vrs. Vrs. Rossini Pinto)
Vem Me Ajudar (Get Me Some Help) (Daniel Vangarde/Nelly Byl/Vrs. Vrs. Rossini Pinto)
2 Menina Linda (I Should Have Known Better) (John Lennon/Paul McCartney/Vrs. Renato Barros)
3 Feche Os Olhos (All My Loving) (John Lennon/Paul McCartney/Vrs. Renato Barros)
4 Vendedor de Bananas (Jorge Ben Jor)
O Vagabundo (Giramondo) (Gianfranco Reverberi/Michele Scommegna/Rosário Leva/Sergio Bardotti/Vrs. George Freedman)
5 Primeira Lágrima (Renato Barros)
6 Cândida (Candida) (Toni Wine/Irwin Levine/Vrs. Rossini Pinto)
Agora Eu Sei (I've Been Hurt) (Ray Whitley/Vrs. Rossini Pinto)
Alguém Em Meu Caminho (Pedrinho da Luz/Miguel Plopschi)
7 Dona Do Meu Coração (Run For Your Life) (John Lennon/Paul McCartney/Vrs. Renato Barros)
Participação: Michael Sullivan
8 Hey Girl (Philips/Duncan)
Participação: Michael Sullivan
9 Pra Todo Mundo Ouvir (Ed Wilson/Dudu Falcão)
10 Você Morreu Pra Mim (Almir Bezerra/Rossini Pinto/Miguel Plopschi)
Participação: Lobão
11 Amar Você (Segredo do Meu Coração) (Michael Sullivan/Paulo Massadas)
12 Marcas do Que Se Foi (Zurana)
Participação: Chorão
13 A Gente Era Feliz e Não Sabia (Almir Bezerra)
14 Era Um Garoto Que Como Eu Amava Os Beatles E Os Rolling Stones (C'era Un Ragazzo Che Come Me Amava I Beatles E I Rolling Stones) (Mauro Lusini/Franco Migliacci/Vrs. Vrs. Brancato Júnior)
Participação: Paulo Miklos
15 Festa De Arromba (Roberto Carlos/Erasmo Carlos)
Participação: Erasmo Carlos/Renato Barros/Michael Sullivan/Lobão/Chorão/Paulo Miklos
16 Elas Por Elas (Coisas da Vida) (Augusto César/Nelson Motta)
Participação: Erasmo Carlos/Renato Barros/Michael Sullivan/Lobão/Chorão/Paulo Miklos
17 Pot-pourri ''Megamix (Dj Memê'': (Ainda Sem Compositor)
Era Um Garoto Que Como Eu Amava Os Beatles E Os Rolling Stones (C'era Un Ragazzo Che Come Me Amava I Beatles E I Rolling Stones) (Mauro Lusini/Franco Migliacci/Vrs. Vrs. Brancato Júnior)
Vendedor de Bananas (Jorge Ben Jor)
Mar De Rosas (Rose Garden) (I Never Promised You A) (Joe South/Vrs. Vrs. Rossini Pinto)
Vem Me Ajudar (Get Me Some Help) (Daniel Vangarde/Nelly Byl/Vrs. Vrs. Rossini Pinto)
Meu Bem Não Me Quer (My Baby Don't Care) (Sid Herring/Vrs. Renato Barros)
Primeira Lágrima (Renato Barros)
Elas Por Elas (Coisas da Vida) (Augusto César/Nelson Motta)

01.
Já Cansei / Sou Feliz / Pra Cima, pra Baixo
02.
O Escândalo / Não Me Diga Adeus
03.
Terror dos Namoados

04.
Você Não Soube Amar

05.
Areia pro Meu Caminhão

06.
Ana / Se Você Soubesse
07.
O Milionário
08.
Fique Aqui Comigo

09.
Pensando Nela
10.
Molambo

11.
É Só Você que Eu Quero
12.
Não Devo mais Ficar

13.
Splish Splash / Ciúme de Você
14.
Wooly Bully / Guerra dos Sexos

2 comentários:

  1. Thanks to  Dr. Jaames for his marvelous work in my life, I was diagnosed of HERPES SIMPLEX VIRUS since 2017 and I was taking my medications, I wasn't satisfied i needed to get the HERPES out of my system, I searched about some possible cure for HERPES i saw a comment about Dr. James , how he cured HERPES with his herbal medicine, I contacted him and he guided me. I asked for solutions, he started the remedy for my health, he sent me the medicine within 3 days. I took the medicine as prescribed by him and 2weeks later i was cured from HERPES contact him via email (drjamesherbalmix@gmail.com) once again thanks to you Dr. James cure the flowing virus, contact his email or add him on whatsapp (+2348152855846) cancer curediabetes cure
    ringing ear
    herpes cure
    warts cure
    HPV cure
    HIV cure
    get your ex back
    pregnancy herbal medicine
    Hepatitis 

    ResponderExcluir
  2. Qual a senha para descompactar The Originals??

    ResponderExcluir